Fortsätter med att fokusera på att mata kroppen med bra och allsidig mat och ej på träning för tillfället(lite krasslig i halsen). Min matdag var helt ok. Kommer nog dela med mig av en del märkliga matvanor ibland föresten, western food äts inte så flitigt här i öst
Frukost: "purple porridge" ala Kina, något oklart innehåll men väldigt vanlig frukost här. Någon form av risgröt som är lila till färgen, smakar sött och även innehåller bönor (gissar på vita)

låter ju helt galet i beskrivningen men är riktigt gott! Till det åt jag även en jätte Baozi vilket är en stor ångkokad brödbulle med fyllning. Denna morgon fick det bli en med räkor och grönsaker
Mellanmål: 20g frystorkad frukt, banan och jordgubb, hemskt sött, förmodligen sockrat.
Lunch:En halv ångkokad sötpotatis som äts direkt från skalet, guuudomligt gott! 10 små rullar sushi med lax och tonfiskröra
Mellanmål: Lite vindruvor
Middag: Kokta blandade grönsaker med minilite nudlar(leftovers) och vitkål
"Lördagsgodis": Ett halvt äpple och en halv banan med linfrön och lite havregrynsgröt, toppat med en matsked blåbärssylt.
Har fått för mig att jag ska ha ett "matfönster" mellan 8-20 och fasta övrig tid. Någon annan som har något liknande tänk?