Jag har vilodag idag. Sprang 20 km kuperad terräng igår med en kompis; det är verkligen jättekul att springa med henne eftersom vi är på ungefär samma nivå samt har väldigt trevligt ihop och pratar precis hela tiden. Två flugor i en smäll!
Har hoppat min lilla pålle idag i alla fall vilket var såå kul. Jag är fortfarande inte särskilt duktig men både han och jag tycker i alla fall att det är riktigt roligt. Dessutom ställer pålle verkligen upp för sin ibland klantiga matte; vi kom t.ex. alldeles för snett på ett smalt lydnadshinder och jag rev hela hinderstödet med foten
, men pålle hoppade snällt ändå och gjorde ingen affär av spektaklet. Nästa försök red jag bättre och då hoppade han jättefint!
Har hoppat min lilla pålle idag i alla fall vilket var såå kul. Jag är fortfarande inte särskilt duktig men både han och jag tycker i alla fall att det är riktigt roligt. Dessutom ställer pålle verkligen upp för sin ibland klantiga matte; vi kom t.ex. alldeles för snett på ett smalt lydnadshinder och jag rev hela hinderstödet med foten