Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar träningsvärk men egentligen är det ju ingen måttstock för hur bra träningen är!
Jag vet det men jag gillar att ha träningsvärk ändå![]()
Åh, snö!Jag och vovven var ute på dragträning i 1 dm nysnö, vi sprang totalt 4,4 km men Max hade orkat fler varv, stoppklossen bak i linan däremot tyckte det räckte fint![]()
Jag och vovven var ute på dragträning i 1 dm nysnö, vi sprang totalt 4,4 km men Max hade orkat fler varv, stoppklossen bak i linan däremot tyckte det räckte fint![]()
Hej beachisar!!
Jag tittar in för att säga lite halvt hejdå för ett tag framöver. Om en vecka åker jag och min pojkvän på en enkelbiljett till Melbourne för att leva och resa i Australien för ett år framöver (working holiday-visa). Efter Australien är förhoppningen några månader på Nya Zeland, och sen ev Asien om lust och pengar finns kvarSå det kommer ev bli svårt att hålla takten med er i tråden, hinna gå in och läsa och skriva som jag har gjort.
Min förhoppning är att jag ska fortsätta att springa en del, iaf nu i början innan det blir alldeles för varmt, samt fortsätta yoga. Har tom köpt en rese-yogamatta för ändamålet (http://www.manduka.com/us/shop/categories/products/mats/eko-superlite-travel-mat/) så jag hoppas att den ska komma till användning!
Ni får kämpa på här hemma med träning och kost och allmänt mående, kommer säkert titta in ibland!
Kram!
Här har vi en till med träningsvärk i insida lår efter ridning
Jag hopptränade igår!Det var så kul och gick jättebra! Hoppade typ 1 m som högst men när vi skulle hoppa bana på slutet tyckte jag det räckte med 80 cm. Jag blir trött och gör mer fel mot slutet så det är lika bra
![]()