Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för ridkläder egentligen?!men mina ridkläder som jag blötte ner i torsdags har fortfarande inte riktigt torkat,
Tack för peppen alla, njut av att ni inte har några frakturer och utnyttja era kroppar.
@imrahil Jag har nackkrage dygnet runt men jag får röra mig så mycket som den tillåter, dock inte ta i eller anstränga mig på något sätt. Orkar inte ta längre promenader än men hoppas kunna göra det nästa vecka.
@fryckan Ridolycka där jag landade på huvudet med frakturer i nacken, kotkompression i bröstryggen och bruten näsa som följd.
Vad har du för ridkläder egentligen?!
Ojoj, vet inte om det är samma sorts benpress som jag gör men i min maskin tog jag ca 40 kg så jag är grymt imponerad av dig och inser att när jag väl kommer igång med träningen har jag lite att jobba på*snabbt inhopp + träningsrapportering haha*
Är så sjukt kul att träna just nu! Ökar i alla vikter och känner mig starkare och starkare. Tar 130 kg i sittande benpress, stört nöjd
Kör axlar, bröst, triceps på ett pass, rygg, mage, biceps på ett och sen ben*2 per vecka. Efter julen ska jag slänga in ett spinningpass i veckan också samt strama till maten. Inte så mycket begränsa utan istället äta mycket mer ordentlig mat. Tror jag ofta äter för lite för den träning jag gör och då kompenserar jag med godis och chips![]()