Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh! Var då?På lördag ska jag testa cross fit med sambon för första gången!![]()
@cili
Jag råkade hitta Karlstad Poledancing igår i stan, då tänkte jag på dig!De gör även reklam på bussarnas tv hela tiden om ett litet träningsställe bara för tjejer där man kan träna poledancing (och då tänker jag också på dig), tjejen som visar i reklamen ser så grymt duktig ut. Verkar kul men jobbigt!
Stalkervarning.![]()
Oh! Var då?
Det är en träningsform som känns asläskig, så jag förstår digBackaplan!
Sambon tränar där och vill att jag ska börja. Jag är extremt skeptisk...![]()
@Ninnurur
@Mineur Haha, rolig beskrivning av rumpanJag har nog aldrig tränat just rumpan så vet inte hur det känns men antar att det blir så om man fokuserar massor på en kroppsdel, då tänker man mycket på den. Typ som att jag hatar min mage och tänker mycket på den och då ser och känns den enorm ut. Kanske kan vara något sådant mentalt? Eller är det bara träningsvärken?
Får jag skryta lite nu? Igår tog jag tag i mig själv och åt gröt till middagen, har ju inte ätit någon middag sen jag blev sjuk så igår var första dagen. Att bryta ett destruktivt beteenden är väldigt, väldigt svårt för mig så jag visste att jag var tvungen att göra det snabbt så att det inte skulle bli ännu svårare. Men jag promenerade ändå 2 timmar igår så jag behövde mat intalar jag mig. Kommer bli ungefär lika mycket promenad idag också. Inte frisk än men har ingen feber, är typ nere på min normaltemp (har 36 grader i temp) och det är väldigt lågt men jag brukar ligga däromkring upp till 36, 7 som allra mest men det är sällan. Så när jag har feber så är det ju väldigt högt i jämförelse med hur jag brukar ligga. Blir samma middag idag igen, jag ska äta den även om det känns onödigt.
Anorexin är ganska arg på mig för att jag äter, den vill bara gå ner i vikt. Men den friska Qelina vill ju inte bli sjuk och svag. Men sen kommer tankarna om att jag kan gå ner bara ett par kilo så jag blir lite mer bekväm, att jag ska ha kontroll på det hela den här gången och inte låta sjukdomen ta över. Men jag vet ju att det är så svårt att sluta när jag väl börjar.
@Mineur HAHA jag vet precis hur det känns! Lite som pingvinvingel på stela ben med enorm rövSjälv är jag inne på tredje dagen rejäl träningsvärk (igår halvt förlamande) i baksida lår. Raka marklyft
Fast baksidalår-gång är bara horribel, snacka om att stapla fram
![]()
@Mineur Åh, jag vill med ha en Beyonce-rumpa![]()
Idag har jag jobbat på den dära häcken!
Och magen. Ah. Tredje gympasset denna veckan och det känns SÅ gött!
Imorn ska jag rida och sen står barnpassning på schemat, över natten, för första gången. Helt nervös. Haha!
På lördag ska jag testa cross fit med sambon för första gången!![]()
Ooh, aj löööv marklyft!Men det gör förvånansvärt ont, det gör det! Körde lite sådant idag men såg till att stretcha lite extra noga då jag ska ut och resa imorgon och inte känner för att stappla omkring som en stelopererad älg på Edinburgh flygplats
![]()
Jo för mig hjälper det mycket.Fast stretching hjälper väl inte mot träningsvärk? Så älgstapplet kan komma ändå![]()
Jo för mig hjälper det mycket.väldigt stor skillnad om jag stretchat och inte.
Såg nåt program på SVT om träning där de hävdade att streching vs träningsvärk var en stor myt men jag har inte orkat kolla upp det närmre. Har bara svalt det med hull och hår eftersom jag själv inte märker någon som helst skillnad
Men det är ju bra om det hjälper!
Såg nåt program på SVT om träning där de hävdade att streching vs träningsvärk var en stor myt men jag har inte orkat kolla upp det närmre. Har bara svalt det med hull och hår eftersom jag själv inte märker någon som helst skillnad
Men det är ju bra om det hjälper!
Känner mig lite lätt galen just nu. Sitter och kollar efter något sommaräventyr som känns lockande, och fick då den fantastiska idén att bestiga Kebnekaise. Fy sjutton vad sugen jag blev att boka en guidad tur nu!
Är det nån här som gjort det eller nåt liknande? Några funderingar, tips eller råd? Det är ju evigheter kvar till sommaren, så jag har ju god tid att förbereda en eventuell tripp till Norrland![]()