cili
Trådstartare
Att jag bokat in mig på corepasset idag beror på att det bestämdes först igår att jag och syrran skulle till gymmet (bokar mina pass nån vecka i förväg eftersom platserna tar slut fort, sen bokar jag av när det börjar närma sig om det inte passar).Åh, det låter lite som min vecka var. Jag var också alldeles orkeslös och motivationslös delvis p.g.a stress i skolan, men sedan blev det liksom en ond cirkel och ju mindre jag tränade desto mindre kände jag för det... Mitt vanliga råd brukar vara att bara acceptera att så är det och lägga pretentionerna på hyllan helt och hållet ett tag. Det funkar oftast för mig, och det brukar inte ta många dagar förrän jag blir trött på det och motivationen infinner sig igen.
Spontant tycker jag att det låter lite onödigt att köra både gym nu och core sedan, du får ju träning redan via gymmet och dessutom blir det kanske lite opraktiskt att gå dit två gånger? Om du dessutom ska köra core imorgon så räcker ju det mer än väl, eller hur? Nä, dra ner lite på ambitionerna och kör gym idag och core imorgon tycker jag! Det räcker mer än väl!
Det är bara ca 600 m dörr till dörr, så det tar liksom ingen tid för mig att komma dit egentligen. Men ja, det lutar åt att boka av kvällspasset ändå. Även fast det är rätt skönt med dom där passen där man har sånt fokus på träningen att hjärnan inte kan fara iväg i andra tankar. Får bestämma mig helt när gympasset är genomfört och klart.