Mineur
Moderator
Klart du ska![]()
Haha, jag lyckades faktiskt hålla mig därifrån! Mest för att jag jobbade 14-23, men i alla fall... På lördag har jag dock fikadejt igen, och då jävlar!
Tack fina du! Det hjälpte otroligt mycket bara att skriva av sig det här - det var liksom som att det startade en process i hjärnan och som att jag har bearbetat och funderat igenom allt sedan dess. Idag mår jag cirka 539 gånger bättre och har fått gjort två skolrelaterade saker som stressat mig något enormt, samtidigt som jag vaknade av världens finaste sms från min date i morse, så jag är på riktigt stabilt, gott humör igen faktiskt.@Mineur, spy ur dig så mycket du vill. Livet är fan bajs ibland, och det är helt okej! Stor kram!
Men herregud människa! Vad är det för fel på dig?! Eller, rätt menar jag ju förstås...Gissa vem som tog 3 reps på 100 kg i marklyft idag!?
/mvh sjukt nöjd Ninnurur
Vaknade imorse med lite halsont och förkylning så hoppade över morgonens spinningpass. Hoppas på att må ok nu under dagen så kanske jag går dit ikväll istället.
Klokt tänkt! Spinning är ju enormt krävande för hjärtat och triggar verkligen igång blodomloppet, och det vill man ju verkligen inte göra om eventuell sjukdom är på g. Av samma anledning skippar jag Metafit idag och kör Abs Blast i stället - muskler mer än flås-flås liksom.
Gud vad frustrerad jag blir å dina vägnar när jag läser om vintern och allt den ställer till med! Jag lovar att jag ska tänka efter lite extra nästa gång jag lovprisar vintern och önskar mig snöUngefär en timmes utritt stod på agendan idag för mig och ponnyhäst. Det första som hände var att stackars ponnyn halkade på en isfläck som låg gömd under snön, min vinteravsky fick sig redan där mer bränsle. När vi kom upp på asfalten blev det bättre, men så fort vi behövde gå på grus blev det lika illa igen. Efter några hundra meters halkande på en grusväg bestämde vi oss för att vända. Allt som allt blev det i alla fall en timme i friska luften, och det var nog precis vad jag behövde ändå efter nattens obefintliga sömn och morgonens irritation över skolan.