Min dag blev inte alls som jag tänkt. Kom precis hem från grannstan, ska strax iväg till yogapasset.
Jag har nämligen varit och hämtat min bil hos pappa (som bor mitt ute i skogen några mil härifrån), kört den till morfar, varit där och ätit lunch (potatis, kyckling och sås - fy farao vad gott!) och sen tagit bussen hem till mig. Så någon gå-till-affären-promenad-i-solen blev det icke. Får ta den efter yogan istället.
Och så har jag smällt i mig 60 g choklad, bara för att jag råkade vara sugen på det

Bara älskar marabous choklad med luftbubblor, man får känslan av att äta hur mycket choklad som helst, men förpackningen innehåller "bara" 60 g så det blir inte så farligt snedsteg i kaloriintaget ändå.
Kom att tänka på den här när jag satte mig med min chokladkaka i handen. Meeeen jag åt ju inte chokladen med gaffel

Nä, men det här hör det här till det jag skrivit förut, jag kör byteshandel med mig själv. Det blir helt enkelt inget vitt bröd med smält ost + varm choklad ikväll, utan knäckebröd med kokt ägg och vatten med citron i istället. Så ingen ångest över uppäten choklad, den var GOD och efter att ha haft den i skafferiet i två månader var jag helt klart värd att få äta upp den