Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träning i förmiddags och två timmar promenad, bra dagpiggare nu efter massa kaffe!
Träffade en sur älg i skogen också som rusade emot oss, lite läskigt :/
Bra!Det är ett stort steg att acceptera en npf, men också ett viktigt steg för att kunna arbeta med sig själv.
![]()
Träning i förmiddags och två timmar promenad, bra dagpiggare nu efter massa kaffe!
Träffade en sur älg i skogen också som rusade emot oss, lite läskigt :/
30 min core, 30 min gym. Hade velat köra några grejer till på gymmet, men det var så mycket folk att jag la ner den tanken och gick hem istället. Det är verkligen tokstörande med folk som sitter i samma maskin i tio minuter varav ungefär totalt en minut är aktiv. Eller ännu värre: någon som satt sig och kört ett set, och sen sitter och pratar med någon annan i tio minuter och sen går därifrån. Är man klar så reser man sig upp och pratar där man är ur vägen, kan jag tycka.
Hade tänkt gå och hämta ett paket på vägen hem från gymmet. Men knät kändes av lite grann efter sisådär 200 meter och det är rejält fuktigt i luften och kallt - så jag kände att det vore en rätt kass idé att gå totalt ca 4 km. Gick till min närmsta affär (vilket innebär en avstickare på typ 50 m från min vanliga väg hem från gymmet), på vägen ut därifrån gjorde det rejält ont att gå ner för en liten trappa (kanske 5 steg), så jag gjorde helt rätt som skippade att försöka hämta paketet på posten idag.
Det är fjärde gången jag stöter på älg i den här skogen bara i vinter. Viltrik och fin från början och så stoppades tydligen jakten i höstas pga klagomål. Tredje gången jag träffar ko+älg men tidigare har de inte brytt sig. Hundarna var kopplade iaf, hade märkt på dem innan att det var något i närheten.Men fy vad läskigt. Vi brukade ha älgar i trädgården lite då och då, inte en chans att jag vågade gå ut vilket var lite jobbigt om jag skulle typ till skolan![]()
Hade det bara gällt en maskin hade jag nog gjort så, men det var 3-4 st. Kändes inte som att jag orkade lägga någon energi på det då, kan köra dom övningarna imorgon istället om det är lugnare då.Dålig stil av folk tycker jag. Jag hade nog gått fram och frågat om de var klara och be dem uppskatta när de blir det ifall de svarar nej och hoppas på att det sätter lite fart på dem. Men jag förstår dig, jag går alltid på gymmet på dagtid för att slippa folk.