Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Nu lär väl hästen vara lerig ocksåVäldigt skönt med ridhus, men jag skulle gärna haft bättre ridvägar...
Jag dyker lite halvt in i tråden!Är gravid i v 32 och tränar inte något värre nu mer än promenader med häst eller/och hund och stallfix. Kommer bli mer till våren när bäbis är ute och jag är redo att få tillbaka min fastare form igen!
Längtar efter att SPRINGA!!! Och RIDA!!! Kommer även bli lite styrketräning när det är dags.
Du och jag Fengur, du och jag.Men du kläcker väl en månad före mig?
Tänkt kläckningsdatum är 2 marsDu har någon gång i april va?
Verkligen! Nu lär väl hästen vara lerig ocksåVäldigt skönt med ridhus, men jag skulle gärna haft bättre ridvägar...
På ridskolan brukar personalen insistera på att jag ska lämna benen till dem, känns lite dumt att lämna en lerig häst i boxen men vissa dagar är det väldigt skönt att inte behöva spola ben...
Stämmer bra det! 8 april är datumet som sagts både på tidiga UL, KUB och RUL. Bara för att de är så överens kommer jag säkert föda i februari eller maj.![]()
Jag hoppas på en februaribäbis eftersom BM räkna på 22 februari först men sen på rul blev det 2 mars.....hoppas på typ 27 februari![]()
Spolspilta har vi som tur är, hästkraken har stort behov av benskydd. Lera är inte kul, så mycket bekvämare med snö för då är de alltid rena![]()