Eller hur! Och du skulle knappt tro mig om jag berättade vilket jäkla tempo jag håller!![]()
Heja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Och du skulle knappt tro mig om jag berättade vilket jäkla tempo jag håller!![]()
Har du något speciellt mål med din träning? I och med att du verkar träna rätt hårt menar jag![]()
Idag blir det vilodag! /ninnurur som vaggar omkring som en gravid pingvin med skavsår, typ.![]()
Då har jag fått domen: Inflammation i tandköttet! Låter ju inte så kul men jag är glad att det fanns en orsak till mitt mående. Tydligen så har det blivit inflammerat runt visdomstanden, svullnat upp och så har jag bitit emot det vilket gör det ännu värre. Tandläkaren var med och tittade och gav rekommendation på vad som skulle göras. De spolade och smörjde ordentligt med bakteriedödande och jag fick köpa med mig bakteriedödande gel som jag ska använda två gånger per dag i minst en vecka. Är det inte bättre om en vecka så ska jag höra av mig och så får de operera bort lite av tandköttet.
Så håll tummarna att det hjälper nu!![]()
Vill du ha min adress nu, så att du kan skicka över några stycken?Jag bakade kladdkakemuffins, ca 200 kcal i varje, totalt värt det!
Vill du ha min adress nu, så att du kan skicka över några stycken?
I know the feeling! Prova att ta dig upp till 4:e våningen när du har bråttom och hissen är trasig - det är inte skönt vill jag lova!
Jag bakade kladdkakemuffins, ca 200 kcal i varje, totalt värt det!
Nej tack, jag tror att jag avstårI know the feeling! Prova att ta dig upp till 4:e våningen när du har bråttom och hissen är trasig - det är inte skönt vill jag lova!
Åh ty fusan! Det där har jag haft med, men långt ifrån så illa som du! Jag lider med digFör mig hjälpte något som hetter Corsodyl väldigt bra, vet inte om det är något liknande du fått nu?
Har du upphakningar om du böjer på knäna? Kläm mitt på ledspringan på knät, gör det ont? Om svaret är ja så har du två klassiska symptom på meniskskada. Vad gjorde du när du fick ont där?Jag har ont
Tror jag har gjort illa ett muskelfäste ungefär på insidan av knät (hoppas innerligt att det inte är någon menisk eller sådant skit). Men det sitter liksom precis nedanför ledkapsel på insidan av högerknät. Uppfattar det som svullet, det gör ont när jag rör mig och om jag trycker lite lätt på det stället. Men det gör inte ont vid leden. Borde väl bara vara ett irriterat muskelfäste. Eller?
Jag vill krypa ihop till en boll, dra täcket över huvudet, gråta och stanna där för alltid ungefär
Jag har egentligen haft en bra dag, så jag borde vara glad och nöjd, men jag mår bara skit
Skulle också ha sprungit idag, men det har snöat så mycket och jag har dessutom inte haft ordentlig fritid förrän för en halvtimme sedan, och nu orkar jag inte. Bortförklaringar, bortförklaringar, jag vetVar iallafall i stallet 6½ timme idag, har flängt runt i affärer, gått en timme med hundarna etc. Men jag blir så osäker, om jag hoppar över att springa idag, hur ska jag göra resten av veckan då? Springa imorgon och på söndag, och köra styrka på lördag? Eller både styrka och springa imorgon, och springa på söndag, med lördag som vilodag (som jag egentligen hade planerat)? Eller hur ska jag göra?
Jag har gjort i ordning morgondagens lunch också. Macka med lax, sallad, dill och riven ost. Det blir första gången jag äter ost på macka sen nån gång förra åretMen där blir jag osäker igen. Är det en dålig lunch? Är det onyttigt att äta macka till lunch? Det är fiberrikt bröd, lite bregott, inte mycket ost. Och en morot till. Bra/dålig lunch?
Känner att så fort mitt psyke börjar gå neråt igen så växer ätstörningstankarna i extremfart och jag tappar bort allt jag egentligen vet om portionsstorlekar, träning och allt egentligen![]()
@GoLightly Vad roligt, och kul att du redan känner skillnad på kroppskontrollen! Hur liten/stor är hästen jämfört med vad du är van med?
Jag red också idag, tre hästar, varav en ganska tråkig, en som är min prinsessa, och en som jag satt och fnissade som en liten hästtokig sexåring när jag red![]()
Jag har inga upphakningar, men det gör ont när jag trycker. Vet dock inte om jag trycker rättHar du upphakningar om du böjer på knäna? Kläm mitt på ledspringan på knät, gör det ont? Om svaret är ja så har du två klassiska symptom på meniskskada. Vad gjorde du när du fick ont där?