Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kom med i den där läkemedelsstudien om medicinsk behandling av fetma!![]()
Ska dit och sätta igång redan på måndag, och sen håller det på i ett halvår.
Jag vet inte helt 100% änVad spännande! Vad ska du göra, eller vad ska dom göra med dig?![]()
Jag kom med i den där läkemedelsstudien om medicinsk behandling av fetma!![]()
Ska dit och sätta igång redan på måndag, och sen håller det på i ett halvår.
Klart jag gör det!Coolt, jag hoppas du håller oss uppdaterade!![]()
Hittar inte den![]()
@_Charlotte_, Jag har känt något liknande, en gång på sensommaren när vi var i ridhuset (det ridhuset är dödligt varmt på sommaren och jag klär alltid på mig alldeles för mycket kläder med tanke på att jag även rider med säkerhetsväst), och hästen bestämde sig för att just den dagen var en skitbra dag för att inte fatta galopp = jag fick jobba jävul för att få henne att göra något som hon i vanliga fall faktiskt kan. Jag hade också precis varit sjuk, och hade väl inte återhämtat mig riktigt. Det svartnade för ögonen, ringde i öronen och hela huvudet kändes inlindat i bomull. Jag fick hoppa av och sätta mig tills det slutat snurra (jag har svimmat förut av de symptomen, men då i samband med trevliga veckan), sen kunde jag fortsätta rida på, men var fruktansvärt trött efteråt. Det har kommit en gång till efter det, någon vecka senare, jag led fortfarande av sviterna efter den där förkylningen och hade surprise, surprise, fortfarande alldeles för mycket kläder på mig.Det har inte kommit mer sen, peppar peppar ta i trä.
Det blev ingen promenad, skitväder med en massa blåst så gick på Core ist.
Har öppnat upp mig lite för killen så det känns bättre i knoppen nu.Om jag bara kunde göra det direkt ist för att fundera och fundera och fundera innan jag vågar berätta om mina tankar och känslor
![]()
Hm, då hoppas jag att det bara är nåt envist som är kvar från när jag var sjuk. Har varit dödstrött nu hela eftermiddagen, orkar inte ens sitta vid datorn några längre stunder
Så det blir påtvingad vila resten av dagen, ska se om jag kan få någon annan att gå med hundarna ikväll också så jag orkar med allt jag har inbokat imorgon![]()