HJÄLP! Behöver uppdatera min playlist på spotify lite. Så bra tränatill låtar sökes! Dvs inga sega, långsamma osv![]()
Spotifys egna lista Running mid tempo har många bra låtar tycker jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HJÄLP! Behöver uppdatera min playlist på spotify lite. Så bra tränatill låtar sökes! Dvs inga sega, långsamma osv![]()
Jag har en löparlista på Spotify som heter "Run Milley Run" där jag samlat bra låtar som är goa att springa till.![]()
För övrigt är jag typ kär i de muskler jag börjar få, de är så trevliga att klämma på![]()
Är det kallt och fuktigt ute? Isf kan det var astma. Jag har det normalt inte men just vid de väderförutsättningarna så kommer det känningar. Att det svartnar tyder ju på strul med syretillförseln.Snabb fråga:
Jag var nyss ute och sprang, och något obehagligt händeJag fick svårt att andas, det spände i bröstet och svartnade liksom i utkanten av synfältet. Kändes som att jag höll på att svimma nästan.
Påminde lite om en panikångestattack, fast ändå inte.
Vad kan det bero på? Jag pressade mig inte hårdare än jag brukar, snarare tvärt om. Kan det vara nån infektion eller så i kroppen, även om jag inte känner mig sjuk?
Jag har promenerat ca 2 km idag. Tyvärr hade jag fel skor så det blev inte längre. Ska se om jag får tillfälle att gå ut senare, annars blir det något hemma och så går jag ut och springer imorrn.
Är det kallt och fuktigt ute? Isf kan det var astma. Jag har det normalt inte men just vid de väderförutsättningarna så kommer det känningar. Att det svartnar tyder ju på strul med syretillförseln.
Nä, det kan komma bara sådär. Du var ju sjuk nyligen som kan ha gett lite reaktion på luftrören och då gillas inte vädret. Testa att ha något framför munnen när du andas ute och se om det känns bättre.Ja, ganska, runt nollan/någon minusgrad och lite blötsnö. Så det låter som en rimlig teori. Men jag har aldrig märkt av det tidigare, är inte det lite konstigt isåfall?
Det där är inte den officiella utmaningen (skapad av @cili) så för min del kvittar det.Borde man ta bort den främmande människan från detta event?
https://www.endomondo.com/challenges/19626503
Tror den som leder inte är en av oss va?![]()
Det där är inte den officiella utmaningen (skapad av @cili) så för min del kvittar det.![]()