Beach 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kände mig pigg igår, idag är jag seg igen och har just nu vansinnig huvudvärk :( Blääää. Har varit och ridit idag i alla fall, gick bra. Men trött på att må halvdant.

@Ninnurur Jag hänger gärna på nån gång men får se när jag lyckas komma igång igen först :p

Funderar på om jag till och med har migrän? Sprängande huvudvärk och illamående. Kul.
Testa bamyl koffein. Koffeinet gör att receptorerna öppnar sig och tar in medicinen bättre. Den kan till och med funka med min migrän!

Och det är klart att du ska komma igång med träningen mer först. Jag vill ju inte ha ihjäl dig :D

Idag blev det vila för mig. Först en stund med mat och fika hos barnets farmor och farfar och sen ut till syrran för mat, mys och cakepops :D :up: Det mest aktiva var väl den trekvarten som jag spelade skylanders med systersonen :D

Idag blev det Core innan frukosten:o

Och jag har fortfarande skitont i låren sen Tabata i tisdags. Kan träningsvärken ge med sig snart? Igår när jag vägde mig så vägde jag 54,8 kg iaf, så snart 2 kg ner (200 gram till)! Men jag har insett att nåt kg till kanske inte skadar:D

Jösses vad du verkar hålla igång med träningen, kul att läsa! :)

Här har det inte blivit mycket till motion idag, men väl några timmars jobb och en hel del slappande vilket var nyttigt för själen. Och ja, lite lösgodis klämde jag också ner minsann. Börjar dock fundera på om det är en oändlig påse av något slag, för det här var ta mig tusan tredje gången jag gav mig den på att äta upp så att jag inte skulle ha det liggandes hemma - men det är fortfarande typ 15 bitar kvar... Ett ganska angenämt problem förvisso, men inte särskilt bra för mitt sötsug och min självdisciplin.

För övrigt har jag idag träningsvärk i så väl triceps som axlar och rygg, så det känns ju som att jag gjorde något rätt under gårdagens triceps/axlar/rygg-pass i alla fall :D

Ni andra shoppar träningskläder, själv klipper jag till mig mina :D

Dagens pyssel:

diytank.jpg

Skitsnyggt! :love:

Jag bara måste fråga en sak om ditt användarnamn. Jag läser det hela tiden som en variant av Leif Silberskys efternamn. Men jag antar att det ska vara på engelska? En silverhimmel?

Oj det är inte en variant på Leif Silberskys efternamn utan som du anade är det silverhimmel fast på engelska och och jag menar bara silverhimmel med mitt användarnamn och ingen person:) Hade inte en tanke på honom när jag valde mitt användarnamn.Undrar om det är fler som tänkt som du? borde jag byta användarnamn?

Oj det är inte en variant på Leif Silberskys efternamn utan som du anade är det silverhimmel fast på engelska och och jag menar bara silverhimmel med mitt användarnamn och ingen person:) Hade inte en tanke på honom när jag valde mitt användarnamn.Undrar om det är fler som tänkt som du? borde jag byta användarnamn?
Nejdå, det är bara att jag läser det med samma uttal som i Silbersky :D

Kan vi inte göra en tävlingskalender för i år, som vi gjorde förra året?
Alltså en lista över de lopp/tävlingar vi planerar att delta i (behöver alltså inte vara hugget i sten!).
Ska du vara med i en tävling som redan finns i listan, lägg till ditt användarnamn. Vid två tävlingar på samma datum, skriv tävling nr 2 på en egen rad så blir det lättare att få en översikt, gör samma sak om du ska springa en annan distans än den som redan står. Datum, tävling, ort, ev sträcka + tävlingsform, användarnamn. Ja, ni ser ju systemet nedan :)

JANUARI

FEBRUARI

MARS

APRIL
25. Skövdeloppet, Skövde. 5 km löpning. cili

MAJ
11. Vårruset, Göteborg. 5 km löpning. cili

JUNI
1. Blodomloppet, Göteborg. 5 km löpning. cili

JULI

AUGUSTI
18. Blodomloppet, Jönköping. 5 km löpning. cili
22. Midnattsloppet, Göteborg. 10 km löpning. cili

SEPTEMBER

OKTOBER
10. Billingehusloppet, Skövde. 10,5 km löpning. cili

NOVEMBER

DECEMBER

Väljer inte skriva ut mina lopp för vill inte ha negativa kommentarer.

Här är man äntligen fri från förkylningen. Knäna strular lite än men kommer inte hindra mig gå tillbaka till gymmet i morgon eller börja gå promenader igen. Kommer bara anpassa tempo, takt och belastningen på gymmet efter var kroppen orkar med.
Kostmässigt har det gått bra. Inte ens 3 hg godis till lördagsgodis och matmässigt inga mängder så känns rätt skönt.

JANUARI

FEBRUARI

MARS

APRIL

MAJ
11. Vårruset, Göteborg. 5 km löpning. cili, Sleepan

23. Göteborgsvarvet, 21 km löpning.
Sleepan

JUNI

JULI

AUGUSTI
22. Midnattsloppet, Göteborg. 10 km löpning. cili, Sleepan

SEPTEMBER

OKTOBER

NOVEMBER

DECEMBER

Även sugen på Color me Rad och Trekungaloppet, men vi får la se vad det blir :)

Varför tror du att du skulle få negativa kommentarer om du skrev vilka lopp du tänkt delta i? Det är ju givetvis ytterst frivilligt att göra det men just denna motivering gjorde mig lite perplex.

Här är man äntligen fri från förkylningen. Knäna strular lite än men kommer inte hindra mig gå tillbaka till gymmet i morgon eller börja gå promenader igen. Kommer bara anpassa tempo, takt och belastningen på gymmet efter var kroppen orkar med.
Kostmässigt har det gått bra. Inte ens 3 hg godis till lördagsgodis och matmässigt inga mängder så känns rätt skönt.
Varför skulle du få negativa kommentarer för att du planerat in lopp?

Vad är det som krånglar med knäna?

JANUARI

FEBRUARI
8. Engelbrektsloppet, Norberg. 60 km längdskidor (klassiskt). snow

MARS
3. Halvvasan, Oxberg-Mora. 45 km längdskidor (klassiskt). snow

APRIL

MAJ
11. Vårruset, Göteborg. 5 km löpning. cili, Sleepan

23. Göteborgsvarvet, 21 km löpning.
Sleepan

JUNI

JULI

AUGUSTI
8. AXA Fjällmarathon, Vålådalen. 42+ km löpning. snow + snows pojkvän i lag
22. Midnattsloppet, Göteborg. 10 km löpning. cili, Sleepan

SEPTEMBER

OKTOBER

NOVEMBER

DECEMBER

Blir garanterat fler lopp vad det lider men detta är vad jag är anmäld till i dagsläget.

Är Billingehusloppet i terräng eller på väg, @cili? Pojkvännen har släkt i Skövde och jag har både cyklat och sprungit på Billingen. Det är otroligt fint där :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Tråden där vi diskuterar träning, hälsa och välmående (fysiskt såväl som psykiskt) i största allmänhet. Här råder absolut ingen... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
86 587
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
79 150
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
79 059
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V