Väntar på ortoped nu. Dom tror att det kan vara rätt illa. Och ena muskeln funkar inte
Än bättre att du snabbt fick vård.
Fan alltså, du är verkligen otursförföljd nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på ortoped nu. Dom tror att det kan vara rätt illa. Och ena muskeln funkar inte
Säg den lycka som varar. Kom typ 5 km. Sen attackerade en lös hund och nu rinner blodet rejält. Svindjupt hack i benet. Väntar på pojkvännen som ska hämta mig och köra till akuten, och är i telefonkö till polisen. Det gör så jääävla ont. Står på ett ben lutad över cykeln och grinar av smärta.
Ser kul ut! Skulle varit liiite närmre bara!@WS6 - i Borås! Gratis är det också. En ganska kompakt liten bana på 2,5 km i serpentinmönster typ, och ett 20-tal hinder.
Blev sjukt stressad igår, över att inte komma i min bröllopsklänning. Två månader kvar till bröllopet igår, och en månad kvar till jag ska till sömmerskan med klänningen. Vore ju trevligt om den passade bra när jag kommer dit liksom.
Ätit vettigt idag och ska avsluta med färskpotatis, torskrygg & örtsmör nu. Ska bli gött.
En sväng på gymmet med mycket rygg och så 5 km powerwalk idag.
Säg den lycka som varar. Kom typ 5 km. Sen attackerade en lös hund och nu rinner blodet rejält. Svindjupt hack i benet. Väntar på pojkvännen som ska hämta mig och köra till akuten, och är i telefonkö till polisen. Det gör så jääävla ont. Står på ett ben lutad över cykeln och grinar av smärta.
Han sa typ "åh nej, inte en gång till".Vad sa hundägaren @cili ?! Blir helt vansinnig på folk som inte har koll på sina hundar. En liten hund här blev nyligen ihjälbiten av en större. Är det anmält nu?
Han sa typ "åh nej, inte en gång till".
Det är anmält. Rubricerat som vållande till kroppsskada. Hoppas innerligt att det leder till skadestånd, för den här kvällen har varit rejält vidrig när det gäller smärtnivå (och det sabbar alla mina planer för den kommande tiden nu när jag har tre hål i benet som inte får bli smutsiga)
Jag tänker stanna inne på tisdagar framöver@cili Fyfaan vilken skit! Jag tycker så synd om dig, snart måste väl saker och ting gå din väg?
Det är anmält. Rubricerat som vållande till kroppsskada. Hoppas innerligt att det leder till skadestånd, för den här kvällen har varit rejält vidrig när det gäller smärtnivå (och det sabbar alla mina planer för den kommande tiden nu när jag har tre hål i benet som inte får bli smutsiga)
Ja, att inte hålla koll på sin hund i ett villaområde där det helt uppenbart vistas folk finns det liksom inga ursäkter för. Speciellt inte en som tidigare attackerat människor.Under de förhållandena låter det ju som ett solklart brott mot tillsynslagen, så vet man bara vem som är hundägaren så har den inte mycket att välja på utan måste ersätta de skador som en lösspringande hund orsakar. Sedan är det möjligen storleken av skadan som det kan bli diskussion om, men vore det upp till mig så skulle du absolut vara värd (minst) en ny gps-klocka som rimlig kompensation. Så eländigt att inte kunna bada och simma den här årstiden, och för en sådan onödig och dum orsak.![]()