Beach 2016 II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Poddar lyssnar jag gärna på när jag går men när jag springer måste jag ha musik :)

Har du några tips på poddar?
Lyssnar just nu klart på Hemma hos Gry, det måste vara den roligaste podden jag hört. Annars gillar jag Värvet också, men det är ju inte så mycket skratt då alltid. :)

Nu när jag är borta blir träningen lidande, men det blir iallafall en hel del promenerande! Idag har vi hittills promenerat i ungefär 5 timmar och ikväll ska vi promenera till ett tempel som ligger en bit bort. Just nu är klockan snart fem och det är trettio grader i skuggan, lite för varmt för min smak haha :p

I slutet av nästa vecka ska vi till ett hotell med gym, får se om jag vågar besöka det! En riktig simbassäng finns det också och den längtar jag efter, ska bli jättehärligt att få simma :)

Jag har lite funderingar på att springa efter jobbet idag, men vet också med mig att det enda jag vill göra en fredag eftermiddag kl 17.30 är att sjunka ner i soffan och tänka på ingenting. Samtidigt skulle det kännas skönt att få in ett till löppass, och så brukar jag tänka på det som en extra utmaning att springa på tider av dygnet/veckan som jag aldrig sprungit på förut. Löpning på en fredag kväll har liksom aldrig i hela mitt liv funnits på kartan och därför är jag sugen på att prova - kanske blir det en ny favorit! :p

Skulle också vilja få till en löppass ikväll men har lite annat planerat också så vi får se :D

Flitigt gjort :D säg gärna till om du hittar något liknande, jag vill inte att dom ska ta slut för mig också :crazy:

Jag har lyssnat på "Spår" och "Rättegångspodden" som jag tycker har varit intressanta! Även de 2 första avsnitten av "Mordutredarna" var intressanta, resten not so much.

Poddar lyssnar jag gärna på när jag går men när jag springer måste jag ha musik :)

Har du några tips på poddar?

Träningspodden :) har börjat lyssna på den när jag ska köra långt.

Jag föredrar också podd när jag går, jag behöver musik för att "orka" springa och får fina intervaller och glada skuttinslag beroende på låt! Fast inte på bandet då, de andra kollar så konstigt på mig redan som det är :cautious::D

Jag lyssnar på främst på Träningspodden (säger vettiga saker samtidigt som det känns som att tjattra med kompisarna), Fitnesspodden och Styrkelabbet (träningsråd inom styrka, tar sig själva inte på för stort allvar) och Styrkebyrån (känns lite torrare men ändå lyssningsbar) när jag är ute och går. Åker jag buss lyssnar jag på Creepypodden! :up:

Nu när jag är borta blir träningen lidande, men det blir iallafall en hel del promenerande! Idag har vi hittills promenerat i ungefär 5 timmar och ikväll ska vi promenera till ett tempel som ligger en bit bort. Just nu är klockan snart fem och det är trettio grader i skuggan, lite för varmt för min smak haha :p

I slutet av nästa vecka ska vi till ett hotell med gym, får se om jag vågar besöka det! En riktig simbassäng finns det också och den längtar jag efter, ska bli jättehärligt att få simma :)

Så gött det låter! Var är du någonstans?

Förresten, verkar som jag äntligen hittade lite vettig kontakt i bröstmusklerna igår, för idag känner jag av dom! :up:

Idag blir det ingen träning, däremot ska jag gå på välbehövlig och välförtjänt massage direkt efter jobbet, ska bli så himla gott! En hel timma slog jag till på! Sen får vi se vad vädret tillåter för aktiviteter i helgen, kanske blir lite joggning, eller så vågar jag mig in på F&S en stund, de har piffat upp gymmet något kopiöst så det finns både monkey bars och annat där nu, ska bli skoj att prova! Vi har planer att fixa det även på jobbgymmet, så får se vilket som händer först.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Balkong 2025
  • Störiga saker vi stör oss på, del 39

Hund, Katt, Andra Djur