Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, vad härligt det ser ut![]()
För er som inte har mig som fb-vän och därmed inte fått chansen att se en av bilderna från ridturen i onsdags. Fick till och med med mig pojkvännen på turen, han satt med ett stort flin från öra till öra efter första tölten och har efteråt sagt att det var ju riktigt roligt samt att han kan tänka sig att rida igen![]()
Det var superhärligt!Wow, vad härligt det ser utjag ska också försöka tvinga upp min kille på häst någon vacker dag!
Bra tips att inkorporera det i en Islandsresa faktiskt, det ska jag komma ihågDet var superhärligt!
Jag hade nog aldrig lyckats om det inte var för Islandsresan, där jag envist hävdade att man absolut inte kan åka hem utan att ha suttit på en islandshäst. Det slutade med att jag sa att jag bokar och betalar. I efterhand var det ju en lyckad grej, som tur var.
Själv fick jag blodad tand och skulle jättegärna åka tillbaka för en flerdagarstur, men dom är ju inte särskilt billiga tyvärr![]()
Nu stänger jag snart av all teknologi, mobiler och datorer i 2 veckor, sköööönt!![]()
Har en Silva Crosstrail som sitter bra på huvudet. Finns hjälmfäste också men har den mest utan. Lite jobbigt med separat batteripack, men vintertid har jag ofta nån lämplig ficka eller ryggsäck/vätskebälte att ha batterierna i. Det är 4 st AA.Nån som har pannlampa utan hjälm? Alltså för promenad och löpning? Har bara haft till hjälm och då känns det ju enklare att få den att sitta bra. Folk springer ju uppenbarligen med pannlampa men jag har ingen aning om vad som är bra? I förrgår var jag ute till halv tolv och då var det nästan helt mörkt när jag kom hem, tur det var grusväg sista biten.