Haha bra fråga! Spela tv spel kanske.Nä, det är verkligen svintråkigt. Haha.
Och inte ens äta kan jag göra för att roa mig liksom?!
Kul att det känns så roligt med träningen!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha bra fråga! Spela tv spel kanske.Nä, det är verkligen svintråkigt. Haha.
Och inte ens äta kan jag göra för att roa mig liksom?!
Kul att det känns så roligt med träningen!!![]()
Haha bra fråga! Spela tv spel kanske.![]()
Åh vad kul, grymt jobbat!Sprang Helsingborg maraton idag, tänkte först att jag ska springa snabbare än i Stockholm men den här banan är jobbigare (men superfin och rolig) så jag släppte alla tidskrav och bara njötde sista två kilometrarna sprang vi längs havet och det var så härligt.
Sprang Helsingborg maraton idag, tänkte först att jag ska springa snabbare än i Stockholm men den här banan är jobbigare (men superfin och rolig) så jag släppte alla tidskrav och bara njötde sista två kilometrarna sprang vi längs havet och det var så härligt.
Sprang Helsingborg maraton idag, tänkte först att jag ska springa snabbare än i Stockholm men den här banan är jobbigare (men superfin och rolig) så jag släppte alla tidskrav och bara njötde sista två kilometrarna sprang vi längs havet och det var så härligt.
Nej vad tråkigt! Håller tummarna att hund och fotled blir bättre snart.Gårdagen blev inte alls som planerat då jag fick åka till djursjukhuset med hundenHon blev kvar i natt så jag vet inte hur den här dagen blir heller. Ska försöka röra på hästarna ikväll iaf. Kanske får till mitt styrkepass ikväll istället. Nån löpning blir det inte för jag vrickade foten (jäkla slappa fotleder) i fredags så jag har rätt ont nu.
Gårdagen blev inte alls som planerat då jag fick åka till djursjukhuset med hundenHon blev kvar i natt så jag vet inte hur den här dagen blir heller. Ska försöka röra på hästarna ikväll iaf. Kanske får till mitt styrkepass ikväll istället. Nån löpning blir det inte för jag vrickade foten (jäkla slappa fotleder) i fredags så jag har rätt ont nu.
Gårdagen blev inte alls som planerat då jag fick åka till djursjukhuset med hundenHon blev kvar i natt så jag vet inte hur den här dagen blir heller. Ska försöka röra på hästarna ikväll iaf. Kanske får till mitt styrkepass ikväll istället. Nån löpning blir det inte för jag vrickade foten (jäkla slappa fotleder) i fredags så jag har rätt ont nu.