Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som tyckte att vi ska ha "kallt" nästa vecka, 2 grader på dagen och -2 på på natten
![]()
Vi satt ute i linne och solade häromdagenSkulle kännas som shortsväder det! Nä efter en skit höst med regn och storm är det underbart med lite snö,ordentlig kyla och sol. Orkar bättre röra på sig då.
Åh, alltså jag bara längtar tills jag kan sätta igång att träna igen...
Amen! November och december var tunga och mörka utan snö. Är uppvuxen vid kusten, där är -2 skitkallt med blåsten och den fuktiga luften! Här i inlandet är kylan mer hanterbar.Skulle kännas som shortsväder det! Nä efter en skit höst med regn och storm är det underbart med lite snö,ordentlig kyla och sol. Orkar bättre röra på sig då.
Målvikten har inte jag heller hittat hur man ändrar. Jag själv följer inte deras plan, dock hade jag inte en helt orealistisk plan, 1900 kcal. Jag har mest använt appen till att se hur mycket saker innehåller, antalet kcal. Sedan kan jag se hur mycket jag ätit och gjort av med på en dag på ett ungefär. Man ska bara ligga på ett litet underskott för att gå ner i vikt och samtidigt må bra. Så dessa appar är inte alltid bra om man vill följa en plan.Har en fråga om appen Lifesum! Kändes lite overkill att göra en egen tråd så lägger in ett inlägg här ifall någon har ett svar!
När jag lägger in viktnedgångmål i appen får jag siffror som är omöjliga (och onyttiga!) att följa! Skriver in min nuvarande vikt samt min målvikt och sen får jag ett mål som jag kommer nå om 69 veckor på typ 600 kcalHittar ingenstans som det går att ändra. Appen har jättebra betyg så jag fattar inte riktigt vad jag gör för fel?
Målvikten har inte jag heller hittat hur man ändrar. Jag själv följer inte deras plan, dock hade jag inte en helt orealistisk plan, 1900 kcal. Jag har mest använt appen till att se hur mycket saker innehåller, antalet kcal. Sedan kan jag se hur mycket jag ätit och gjort av med på en dag på ett ungefär. Man ska bara ligga på ett litet underskott för att gå ner i vikt och samtidigt må bra. Så dessa appar är inte alltid bra om man vill följa en plan.
Det här svarade väl inte riktigt din fråga, men jag skulle inte använda appen som en plan om den inte är någorlunda vettig.
Tror inte man kan ändra det. Har inte sett det i alla fall. Den räknar väl ut det dagliga intaget på något sätt, men i ditt fall var det verkligen helt åt skogen. Hoppas inte den lurar folk till att äta så lite om dagenMålvikten angav jag när jag skapade ett nytt mål!
Men jag hittar ingenstans där jag själv kan ändra vägen till målet? Vill inte äta 600 kcal per dagDessutom hade jag ju gått ner bra mkt mer än till min målvikt om jag höll det i >50 veckor.
Fattar inte alls. Och hur kan den öht sätta så låga mål under så lång tid? Den vet ju inte ens hur lång jag är.
@Wysiwyg Vad konstigt, den appen har alltid givit mig rimliga förslag när jag har använt den! Har den inte kvar på telefonen och kommer tyvärr inte ihåg hur man ändrar men vet att det SKA gå i alla fall - gud vilket konstruktivt inlägg![]()
Haha!
Fick inte till det alls så slängde den åt fanders och skaffade Myfitnesspal istället!