Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju jättebra!
Jag låg ofta på runt 10000/dag när jag pluggade och hade mer fria dagar, men nu med kontorstjänst har den siffran sjunkit drastiskt..
Kör du med app?
@Frokennordberg Var passet med en PT? Att pusha sig själv är bra ibland men jag tycker inte att pushandet ska ta iväg glädjen i träningen. I alla fall om man tränar för att må bra och ha kul.
Det kanske kan vara bra att ha en dialog med tränaren (för det låter inte som att passet var din egen idé) och försöka anpassa nivå och övningar så att det blir roligt och utvecklande samtidigt. Lyssnar hen inte på dig är det en dålig PT och då ska du byta.
Hoppas det känns bättre snart!![]()
Åh, jag vill också gå på massage! Funderar på att ge mig det som belöning i början av februari. Antingen det eller hamambad!![]()
Precis, ett PT-pass! Vi har förvisso inte tränat ihop så många gånger ännu, men min initiala känsla är ändå att det känns bra på både nivå och push. Idag tror jag det mesta berodde på att jag var lite off mentalt redan när jag vaknade, vilket gjorde att jag var känsligare för att det var jobbigt.
Nu när jag har fått surat lite och varit lite arg (och ätit) så känns det mycket bättre, känslan i kroppen är ju jätteskön! Men jag ser ju dock fram mot att få träna själv i helgen, utan någon annan som lägger sig i![]()
Åh, jag vill också gå på massage! Funderar på att ge mig det som belöning i början av februari. Antingen det eller hamambad!![]()