Shit, bra cyklat! Själv har jag 160 km kvar![]()
Jag har 204 km kvar! Men jag började ju i lördags kväll, så jag känner mig ganska lugn för att jag ska hinna resten före 2 juli åtminstone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shit, bra cyklat! Själv har jag 160 km kvar![]()
Googlade mig till det här (från Icas egen hemsida):Angående Ica-klassikern nu då igen... Taggar @cili och @Lillgrådis
Har jag fattat det rätt som att så länge man påbörjar momentet innan ett visst datum så får man lika många veckor på sig? T.ex. simningen då, där står att man måste registrera sin första aktivitet senast 21 augusti, om jag börjar 21 augusti - visst får jag då 6 veckor räknat från det datumet? Hänger ni med?Jag är ju bortrest 24 juli-28 augusti och simningen pågår "egentligen" mellan 25 juli och 4 september...
Så det vore verkligen perfekt att kunna skjuta på det några veckor!
Så om du registrerar första aktiviteten den 21 så tolkar jag det som att du får hålla på till 2 oktober. Medan någon som registrerar sig tidigare även får ett tidigare slutdatum.
Nu fick sambon smörja in med Voltaren gel för jag har ont t.o.m. när jag andas.Jäkla rygg!