O-ringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad dricker ni nu när det är så varmt?
Jag är en sån som dricker dåligt, en sån som inte direkt gillar vatten bara så där rakt upp och ner (vatten funkar utmärkt under fotbollsträning/löpning dock) och definitivt inte smaksatt vatten..
Allt annat innehåller typ mängder av socker..?
Jag äter sjukt mycket vattenmelonSom komplement till vatten, smaksatt eller inte.
Är det inget smaksatt vatten du gillar? Gör bubblor det bättre/sämre? Saft är ju också smaksatt vatten, men om det funkar kanske någon lättdryck funkar, om du kan med sötningsmedlet (urk säger jag).
Gillar inte vattenmelon, smakar bara vatten..Hahaha..
Ne inget smaksatt vatten tyvärr och inte bubblor..
Saft är socker.. och sötningsmedel är sådär.. Jag är kräsen vad gäller både mat och dryck..
Jag dricker ju vatten för att jag måste och för att vätskeersättning är så jäkla äckligt..
Tänkte mest om jag missat ett bra alternativ..![]()
Hade intentionerna att träna efter jobbet idag, sen blev jag nyss på så fruktansvärt dåligt humör av en grej på jobbet så just nu känner jag inte alls för att träna eftersom att jag är sur. Men har en dryg halvtimme kvar så får se om jag får tillbaka humöret!![]()
Vad dricker ni nu när det är så varmt?
Jag är en sån som dricker dåligt, en sån som inte direkt gillar vatten bara så där rakt upp och ner (vatten funkar utmärkt under fotbollsträning/löpning dock) och definitivt inte smaksatt vatten..
Allt annat innehåller typ mängder av socker..?
Gillar inte vattenmelon, smakar bara vatten..Hahaha..
Ne inget smaksatt vatten tyvärr och inte bubblor..
Saft är socker.. och sötningsmedel är sådär.. Jag är kräsen vad gäller både mat och dryck..
Jag dricker ju vatten för att jag måste och för att vätskeersättning är så jäkla äckligt..
Tänkte mest om jag missat ett bra alternativ..![]()
Jag älskar vatten och tycker Resorb är hyfsat gott så jag kanske är fel person att svara. Men jag brukar dricka koncentrat från hälsokosten, granatäpple, svart vinbär eller tranbär. Helt osötad men används som saft. Sen har jag nyligen upptäckt helt osötad sojamjölk, har aldrig gillat någon form av mjölk att bara dricka som det är men denna är t.o.m. godare utan oboy i än med oboy i, kolhydrater/sockerarter 0.1 g per 100 ml, 3,3 g protein om man bryr sig om sånt.
Vad heter den från hälsokosten?
Iiih, idag ska jag iväg på träningseventet med Lofsan!Är ganska nervös, åker ju själv utan en kompis att hålla i, haha, men det går nog bra. Hoppas på en kul dag full med inspiration!
Det kommer att vara jättekul och du kommer att komma hem superinspirerad och peppad!