Beach 2017 del II

G.a.l.e.t trött just nu. Tack gud att det är sista dagen med dubbla pass idag...! Hade gärna sett att jag hade blivit inlåst på nya jobbet så jag slapp åka till butiken idag (:angel:), konstigt nog nappade ingen på det? :rofl: Är så galet mycket drama här nu, och chefen är ledig = tusen gånger värre. Jobbar i "dramagruppen" även imorgon och det är väl det som gör att ju längre veckan har gått, ju värre har min jobbångest blivit. Känner mig helt överkörd idag, har nog legat illa i natt för ryggen känns av och jag är sjukligt ridsugen.

Fredagen känns rätt go nu när jag ligger här i soffan och lyssnar på regnet också... :angel:

Haha, ja det förstår jag! :) Själv har jag inte tränat mycket alls denna veckan, och idag är inget undantag. Sån jäkla urladdning efter besöket med provtagning dock, så jag pallade inte efter. Och nu ska jag iväg på en babyshower :p

Blir ingen direkt träning för mig idag, tänkte köra nåt lite längre, luuuugnt yogapass bara. Känner mig lite stel efter tunga knäböj i onsdags o 7 km löpning på mest asfalt igår. Bägge grejerna utan att stretcha minsta lilla... :angel:

Haha, ja det förstår jag! :) Själv har jag inte tränat mycket alls denna veckan, och idag är inget undantag. Sån jäkla urladdning efter besöket med provtagning dock, så jag pallade inte efter. Och nu ska jag iväg på en babyshower :p

Min vecka har varit rätt okej med tanke på att jag blev av med min förkylning typ igår. Gick väl 30 000 steg måndag och tisdag, styrketränade i onsdags och gick en himla massa igår, varav 5 km rask gång. Ska styrketräna med svägerskan imorgon och långpromenera på söndag, så det är typ en ultimat kom-igång-vecka. Hade hoppats på att kunna jogga lite, men kroppen har inte varit redo för konditionträning.

Förstår att du är urladdad. Hoppas du får en trevlig kväll!

G.a.l.e.t trött just nu. Tack gud att det är sista dagen med dubbla pass idag...! Hade gärna sett att jag hade blivit inlåst på nya jobbet så jag slapp åka till butiken idag (:angel:), konstigt nog nappade ingen på det? :rofl: Är så galet mycket drama här nu, och chefen är ledig = tusen gånger värre. Jobbar i "dramagruppen" även imorgon och det är väl det som gör att ju längre veckan har gått, ju värre har min jobbångest blivit. Känner mig helt överkörd idag, har nog legat illa i natt för ryggen känns av och jag är sjukligt ridsugen.

Alltså, jag blir trött av att bara läsa om hur du jobbar. :crazy:

:heart

Haha, jag brukar också knåpa ihop passen innan jag går dit, tycker det hjälper med både motivation och inspiration :) Men ja, ibland märker man att man kanske var lite övermodig när man satt där i kontorsstolen :laugh:

Jag blir för övrigt lite sugen på en riktig utekväll när jag läser om din lyriska dansupplevelse, det har jag inte varit sugen på på flera månader tror jag! Jag ska ut med ett gäng kompisar ikväll, det blir kanske läge att damma av mina ytterst obefintliga dans-skills då... :idea:

Typ varje torsdag, kom förbi här nere på hornet vettja! :D Den här veckan blev det visst dans halva fredagen också, det var paella och sangria med spanjorerna. Så massa skum spansk musik och dansa latino är inte min bästa grej. Men kul var det!

Kan ni förstå hur skönt det är att det här är över nu? :D
Inte bara den här specifika jobbperioden, utan HELA perioden med hela helger. Dessutom jobbar jag bara en helg (lördag) till (den om två veckor) sen är jag faktiskt helgfri i hela fyra veckor. :bump:

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och promenader till löpning och styrketräning - och allt... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
112 982
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Kropp & Själ Ny tråd! Tjoho! :banana: I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och power walks till löpning och... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 698
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka