Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett många innehålla buljong/köttextrakt också. Onödigt och trist för vegetarianer kan man tycka.
vegetarianer brukar äta ägg, smör, mjölk och liknande eftersom att man inte dödar djuret för att få ut produkten. Kan det vara veggan du tänker på?
Att vara vegetarian betyder att man inte dödar för att äta. Säger man vegetarian så menar man vanligtvis en person som äter ägg och mjölk. Man menar alltså lakto ovo vegetarian när man i dagligt tal säger vegetarian. Så var det när jag blev vegetarian för 31 år sedan och så är det även idag. Det du skriver om heter vegan. De äter inget från växtriket alls. Det finns även de som kallar sig vegetarianer som äter fisk och endel äter även kyckling men det har inget med vegetarianism att göra alls utan de är uteslutare vilket är något helt annat.
?? Nä va?...............![]()
Jag som utesluter kött av alla dess slag ur min kost blev nästan spyfärdig nu då det då och då har köpts färdig bea-sås.![]()
HeheDjurriket givetvis
![]()
Visst att jag inte har dött, men det äcklar mig![]()
Jag kunde inte låta bli![]()
Jag som utesluter kött av alla dess slag ur min kost blev nästan spyfärdig nu då det då och då har köpts färdig bea-sås.![]()