Behöver tips och hjälp för att rädda 2 st kattungar

emlem

Trådstartare
Hej, mammas särbos katt fick kattungar i september, 3 st, vi tog hem en och det blev 2 över som han nu inte har möjlighet att ha kvar. Därför tänker han ta bort dom:cry: jättetrist på så otroligt mysiga och lekfulla katter:)

Dom finns i nyköping, någon som vet någon som kan tänka sig att ta sig an dem? eller har annat förslag? kattstallet tog 1300-1900 för att lämna in/ katt så det är inget alternativ.:crazy:
 
Sv: Behöver tips och hjälp för att rädda 2 st kattungar

Har ni annonserat? Varför är de inte värda de pengarna?
 
Sv: Behöver tips och hjälp för att rädda 2 st kattungar

Har ni annonserat? Varför är de inte värda de pengarna?

Tyvärr har huskatten inge värde, istället för att kastrera sina utespringande katter så får de hoppsankullar som man enkelt tar bort...billigare än kastrering
 

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 063
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 941
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 454
Senast: Migo
·
Katthälsa Anonymt nick, detta är otroligt jobbigt 😩 Bakgrund En ytlig bekant till mig spontanköpte en kattunge på Blocket (jag har talat om för...
Svar
7
· Visningar
1 389
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp