Belgarägare?

Z

Zania

Tänkte bara höra efter om det finns några belgarägare härinne? Har ni en eller flera belgare, vilken variant?
Hur kommer det sig att det blev en belgare för er och vad gör ni och era hundar?
 
Har haft en Malle, ihop med min far. Han tränades aktivt i IPO, mestadels. Mycket spår och lydnad på hemmaplan, och skydd på träningar/kurser.
Utbildades samtidigt till väktarhund.

När pappa dog såldes han (Jag har redan en hane här hemma, som inte går ihop med andra hanar, så jag kunde inte ta hem honom) och är nu färdigutbildad väktarhund i tjänst.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 022
Senast: DeCloe
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 092
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp