Benskydd eller ej?!

Sv: Benskydd eller ej?!

knapplån

Själv rider jag ett varmblod (fd travare) som har lite knöligt med sina ben när vi är ute i skog och mark, hon är ganska snubblig varför jag har beställt skydd både till fram och bak som jag förmodligen kommer använda en hel del. Hon är även lite dålig på att bära upp sig än så länge, varför jag brukar rida med lindor när jag rider på bana. I hagen behövs dock inga skydd.

Sv: Benskydd eller ej?!

Jag lindar eller har alltid skydd :p vet inte varför för han stryker sig inte mer än om han av misstag snubblar till ute eller vid hoppning. Tränar vi dressyr eller så är det lindor och ute i skog och hoppning skydd :)

Liknande trådar

Utrustning Behöver köpa nya benskydd till valacken och behöver tips då jag inte hittat några som jag tycker har det jag söker. Jag vill ha...
Svar
11
· Visningar
1 516
Senast: Kristall10
·
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 362
Senast: WildHorse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Jag har räknat ut grovfodergivan på mina2 hästar. Undrar om någon som har lust att göra ett utlåtande. Det är ju inte alltid man kan...
Svar
10
· Visningar
1 650
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka