Bukefalos 28 år!

Benskydd i brunt läder

Wembley

Trådstartare
Jag vill köpa nya skydd till hästen i brunt läder, men har inte råd att köpa några för 2000 kr. Mesta möjliga kvalitét för pengarna gäller alltså (max dryga 1000 kr för senskydd fram och korta bakstrykkappor). De skall vara bruna. Helst inte mässingsspännen. Någon som har erfarenhet av skydden från Hööks Gold Medal eller Globus? Någon som har Börjes läderskydd som ifs är otroligt billiga, men fungerar de? Är de stenhårda? Andra tips mottages tacksamt :bow:
 

Liknande trådar

Utrustning Vilka är era favoriter av boots och benskydd? Tänker på vanliga boots och inte barfotaboots :) Min donna är en sån häst med benen och...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: LuckyMe
·
Utrustning Är på jakt efter benskydd passande shettis, men tycker alla är så stora i storleken? Hööks shettisskydd passar ju bättre på B-ponny...
Svar
6
· Visningar
2 776
Utrustning Suck, jag blir snart galen. Har försökt hittat ett snyggt remontträns till unghästen ett tag men det verkar inget finnas i rimlig...
2
Svar
33
· Visningar
7 414
Senast: kryddelydd
·
C
Utrustning Jag har alltid haft svart läder till mina hästar. Svarta träns, tyglar, martingals, sadlar, you name it. Men nu... har jag köpt en BRUN...
Svar
15
· Visningar
1 388
Senast: CeciliaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp