Benskydd i hagen...

Jag skyller på att jag knappt sovit något så jag tänker inte ens försöka se om jag har skrivit rätt, konstigt eller fel.
 
Senskydd kan väl iallafall inte vara bra att ha på hela dagar i hagen? Okej, dom skyddar bra, men dom stoppar väl upp blodcirkulationen rätt rejält även om man inte drar årt dom för kung och fosterland :eek:
 
Hon går ute från 9-14/15 sedan åker dom av om jag nu skall köpa mig ett par och använda i hagen.

Kram Favina :bump:
 
Har senskydd på båda ponnyerna då hingsten har dragit av linan med frambena och den andra för han är trång fram och har alltid nya sår. Är slltså mest för att han inte alltid skall vara skadad :(
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
630
Senast: bettysmatte
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 321
Senast: Badger
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Svårt att välja var tråden ska ligga, men chansar på att den hör hemma här. Vi har kvar barnens gamla ponny som nu är 30 år. I...
Svar
7
· Visningar
1 265
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp