Benskydd i hagen...

Jag skyller på att jag knappt sovit något så jag tänker inte ens försöka se om jag har skrivit rätt, konstigt eller fel.
 
Senskydd kan väl iallafall inte vara bra att ha på hela dagar i hagen? Okej, dom skyddar bra, men dom stoppar väl upp blodcirkulationen rätt rejält även om man inte drar årt dom för kung och fosterland :eek:
 
Hon går ute från 9-14/15 sedan åker dom av om jag nu skall köpa mig ett par och använda i hagen.

Kram Favina :bump:
 
Har senskydd på båda ponnyerna då hingsten har dragit av linan med frambena och den andra för han är trång fram och har alltid nya sår. Är slltså mest för att han inte alltid skall vara skadad :(
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Svårt att välja var tråden ska ligga, men chansar på att den hör hemma här. Vi har kvar barnens gamla ponny som nu är 30 år. I...
Svar
7
· Visningar
1 265
Senast: Cattis_E
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 082
Senast: nullo-modo
·
Foder & Strö Skåne drabbas av ihållande minusgrader och som gårdsägare med småbarn är fruset vatten inte välkommet... Jag har ett kallstall så just...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: animalasia
·
Hästvård Min häst rullade fast i boxen för ca 3 veckor sedan. Sparkade sig själv (såg ej så dramatiskt ut vid händelsen) men stod sen på 3 ben...
Svar
5
· Visningar
1 505
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp