här i stan hade vi 5 str. det finns på vissa ställen.
annars kan man beställa från tyskland. kommer inte ihåg adressen.. men kan kolla upp .. ;)
 
Jag har ett par Horse Guard som jag verkligen rekommenderar! :bump: Dom finns i S M och L. Jättebra passform :)
 
börjes vita senskydd för 180:- är små i storlekarna så full borde passa?
 
förtydligande...

frågan är alltså " Är det någon som vet hur små ponnnyskydden som finns på Börjes är (de där vita senskydden)?"
 
ok, jag får se när/om jag beställer från börjes. hade tänkt att köpa ett innetäcke därifrån, men nu ska jag antagligen köpa ett annat, så jag får se..
 
bara att skicka tillbaks annars. brukar vara gratis och du får pengarna tillbaka :smirk:
 
jo, jag beställde ett träns med remontnosgrimma som jag ska skicka tillbaks, för "nosdelen" var 30 cm lång (storlek cob..), tom längre (2-3 cm längre), än på ett likadant från Börjes, storlek full. *ehh*
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
545
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 233
Senast: WBanna
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp