D
_Dieldi_
_Dieldi_ slarvade bort sina senskydd efter träningen sist
så nu måste jag köpa nya. Men vilka??
Funderar på ett par nya senskydd, vilken sort isåfall? Tänkte ev satsa på något 'ordentligt' typ Eskadron, men jag vet inte.
Kravet är att de ska finnas i ponnystorlek, vara hållbara och gärna finnas i marinblått
Har tills nu haft såna här och dom har funkat jättebra (till det priset iaf, men är inte helt nöjda med dem).
Sen har jag ett par såna här och de är UNDERBARA
så jag funderar eventuellt på om man ska köpa nya såna istället.
Men först och främst vill jag ha tips på bra senskydd och sen om de är dyra spelar ingen direkt roll, men då ska de vara BRA.
Ska för övrigt använda dem till uteritt i skogen (klättring) och till hoppning (kanske en gång/varannan månad).
Så, nu allt Bukefolk, kom med förslag!
Funderar på ett par nya senskydd, vilken sort isåfall? Tänkte ev satsa på något 'ordentligt' typ Eskadron, men jag vet inte.
Kravet är att de ska finnas i ponnystorlek, vara hållbara och gärna finnas i marinblått
Sen har jag ett par såna här och de är UNDERBARA
Men först och främst vill jag ha tips på bra senskydd och sen om de är dyra spelar ingen direkt roll, men då ska de vara BRA.
Ska för övrigt använda dem till uteritt i skogen (klättring) och till hoppning (kanske en gång/varannan månad).
Så, nu allt Bukefolk, kom med förslag!