Bensnören HW?

the_connemara

Trådstartare
Det finns fortfarande inga modeller med bensnören hos HW eller?

Är det någon som sytt dit fästen eller det går inte riktigt att få till bra? Maggjordarna kanske sitter för lågt/långt fram?
 
Det finns fortfarande inga modeller med bensnören hos HW eller?

Är det någon som sytt dit fästen eller det går inte riktigt att få till bra? Maggjordarna kanske sitter för lågt/långt fram?
Min häst lyckades rulla sig ur ett HW täcke det låg i en hög i hagen på morgonen
Kändes inte helt bra
Så jag sydde dit fästen för bensnören det gick utmärkt
Jag måttade när täcket satt på hästen satte dit säkerhetsnålar där fästena skull sys på
 
Ah, ja det kan jag iofs tänka mig. De är ju mer sladdriga. För Nellys del ska det dessutom mycket till för att täcket ska lyckas krångla sig förbi hennes rejäla svans🤪

Vet inte om exteriören bidrar också?
Mitt gula lilla halvblod som såg ut som en burk fick jag ge upp HW till, det blåste upp konstant 😅
 
Min häst lyckades rulla sig ur ett HW täcke det låg i en hög i hagen på morgonen
Kändes inte helt bra
Så jag sydde dit fästen för bensnören det gick utmärkt
Jag måttade när täcket satt på hästen satte dit säkerhetsnålar där fästena skull sys på

Sydde du rakt igenom även yttertyget?
 
Borde inte vara några problem att sy fast, sätt en lapp på insidan för bättre styrka.
Sy rakt igenom ytter tyget för bäst hållbarhet, ja det gör hål i tyget men så långt ner borde inte de få dropparna som kommer igenom göra något
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
915
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 354
Senast: Buongusto
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 863
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
724
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp