Berätta allt om Wii för en okunnig

Sv: Berätta allt om Wii för en okunnig

då är det helt enkelt jag som inte får vara yngre än 20 enligt wii ;) har haft riktigt bra resultat och ändå inte hamnat lägre än så

vad hamnar ni andra på för wii fit-age, och hur mycket skiljer det från er riktiga ålder?

Tjo!

jag brukar ligga runt 20-25 (22 kanske?) om jag mår bra, kan bli äldre i mina sämre perioder. Jag är ehrm.. lite drygt 25 år och har väl varit det dom senaste typ 5-7 åren:-)..

/Lavinia

kommer inte ihåg, men min balans är så urusel att wiiet typ tycker att jag är nånstans runt 60 tror jag, är ju snart 20 eller nåt;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 662
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 736
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 861
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns... 2
Svar
20
· Visningar
2 290
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka