Best in Show (Ulvlek)

Ja, tack för en riktigt rolig lek! Trots spioninfo och sia var jag helt lost. Visste ju att cirkus och blacksmithfarm hörde ihop och att lobelia var ulv. Men resten... Var ganska övertygad om att Paddington inte var ängel iaf, för jag hade inte skyddat mig själv första natten om jag var ängel och vem passar då bättre än borgmästaren? :)

Däremot blir jag fortfarande lite less på att, när jag håller någon åt goda sidan så tolkas det som en godförklaring. Vet inte hur jag skall skriva framöver. :(

Ha ha, det beror nog på vem och vilken roll den har!


Jag visste ju att jag hade beskydd och att fen antagligen kollade spioninfon - så då var jag rätt säker på att du visste att jag var god och så var "godförklaringen" så himla skum att jag nog hade börjat undra ändå
 
Tack för en jätterolig lek!

Sasse var den som lurade mig ända in i kaklet - nästan!

När Lobelia började gå så hårt åt Snurris så tänkte jag att fasen Snurris kanske är god ändå och de hoppas på en intakt lya.
 
ha ha då var du i allafall ärlig i den DL

Jag var helt säkra på att ni fattade att Habina var fe när jag hade fattat det. Sen var jag så korkad att jag siade henne också O_o

jag är lite ledsen över att jag kanske var på gränsen till att hinta - sorry onda - men fan det är sjukt svårt att spela som om man inte har info när man faktiskt har det.
Problemet var att jag var helt ärlig om att jag fått för mig att ringbäraren kunde välja spioninfo.

Det blev inte böttre av att Ferrari godförklarade Paddis och ni lynchade henne (lite med min hjälp). Ferrari trodde säkert att vi försökt käka henne och inte dig.
 
Jag som hoppades bli kär i en ulv så jag kunde spela skumt och dra den med mig direkt - och så blir det ringbäraren....

Nåja, tack alla för en rolig lek:D
Och för underbara uppdateringar och rebusar. :D
 
Och jag var övertygad om att Cirkus var ond så lätt som hon följde m BSF i rösten på mig.....

Och jag var säker på att du var ulv som försökte säga till fen att vi försökte käka cirkus - vem vet det? Sen svara Habina att hon trodde jag var god.

En har lite för mycket fantasier i sitt huvud.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 254
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 041
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp