Best in Show (Ulvlek)

Där blev det helfel. Alltså, jag trodde ju inte någon skulle följa där. Misstänker att @cirkus trodde jag fått info?

Jag vet inte vad jag trodde. Jag visste ju att du visste om mig. Och då tänkte jag att du ville försvara mig om någon skulle granska petite moi. Så tänkte jag att du måste ju vara rätt säker på att Paddi är ond iom att hon var BM :p
 
Det var rätt förvånande faktiskt. Trodde inte min röst på Habina skulle leda till att du och BSF höll mig som god :p

Jag blir alltid lurad av någon!
Jag tycker du spelade superbra och det är grymt kul att spela med dig!

Jag trodde faktiskt att ni hade fattat att Habina var fen och hellre hade försökt få ut tex mig i lynch om ni nu trodde jag var ängeln
 
Och jag var säker på att du var ulv som försökte säga till fen att vi försökte käka cirkus - vem vet det? Sen svara Habina att hon trodde jag var god.

En har lite för mycket fantasier i sitt huvud.
Märkte du inte Ferraris desperata försök att godförklara Paddis?
 
Jag blir alltid lurad av någon!
Jag tycker du spelade superbra och det är grymt kul att spela med dig!

Jag trodde faktiskt att ni hade fattat att Habina var fen och hellre hade försökt få ut tex mig i lynch om ni nu trodde jag var ängeln
Kul att spela med dig också! :)

Vi hade nog gärna fått bort dig tidigare, tro inget annat :D Men Habina betedde sig bra "skumt" där med sina förklaringar ;)

Fick för mig att kolla inläggsstatistiken för leken - jag vann:banana::banana::banana::banana:

:laugh::laugh:
När jag kollade sist ledde du med 80 inlägg, den nästbästa hade bara typ 50 :p
 
stackars Ferrari (och mig), tyckte hon gjorde det otroligt bra men så ville ingen lyssna....:cry:

Hade jag bara varit lite smartare så hade jag ju fattat att ängeln skyddat BM och såklart trodde det var skälet till uteblivet käk. Men jag hade fullt upp med att tänka andra listiga tankar. Det är svårt det här
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 242
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 040
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp