kem

Trådstartare
Heter det här bettet nåt speciellt? Eller var kan jag hitta det? Har lånat det för att testa, och vill eventuellt köpa ett likadant. Det är alltså ledat på fler ställen och låser sig i läget på bilden, med rullar på. Bettringarna kan vara vanliga d-ringar om mundelen är lika.
28642
 
Tyckte det såg ut att vara ett Myler bett.
Googlade lite snabbt och hittade ett liknande fast med d- ringar. Myler Tripple Barrel Mullen Relief Snaffle finns det bl.a. Googlade på Myler Barrel bit och hittade lite olika.
 
  • Gilla
Reactions: kem
Tack för svar alla, ska kolla bland Myler och Bombers! Just det här exemplaret har nog några år på nacken och det är inget jag kommer ihåg att jag sett tidigare. Men nu har jag i alla fall lite att gå på.
 

Liknande trådar

Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: Fazeem
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 123
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hästen är pigg fräsch, i bra kondition och jag har alldeles för dålig broms i terrängen 😅 I dressyren och banhoppningen rider jag på...
Svar
16
· Visningar
1 859
Senast: Aconite
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 537
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp