Bukefalos 28 år!

Bihåleinflammation-näsdroppar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Alanis

Hej alla på förälder-forumet.
Frågan handlar iofs om mig och min hälsa, men den kommer ur en familjeförkylning.
Jag undrar lite hur man märker att man har bihåleinflammation? Måste man ha feber? Sonen hade öroninflammation utan feber.
Jag har varit förkyld i fyra veckor, varav de senaste 10 dagarna med snor, feber och hosta. De senaste fyra dagarna har jag kännt mig frisk, men hostat, behövt näsdroppar, men sedan igår har jag ont i pannan och under ögonen. Det trycker obehagligt och känns helt stopp i huvudet.
Kan man egenbehandla ev. bihåleinflammation med näsdroppar eller måste det vara antibiotika.
Nu har jag dessutom använt näsdroppar i 10 dagar. Vad händer om jag fortsätter? SNoret är segt och i skira sommarnyanser:eek:

Tacksam för all hjälp!/Alanis
 
Sv: Bihåleinflammation-näsdroppar?

Jag tycker att det är bäst att du ringer VC och pratar med läkare.

Sen låser jag tråden då den inte hör hemma på förälder utan något av de andra snackforumen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Spinoff på tråden om förskolesjukdomar som finns på förälder, men riktad även till er som liksom jag inte har (små)barn. Stannar ni med...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
18 439
A
Hästvård Har försökt leta runt lite på nätet men hittar inte direkt någon info som gör mig klokare, därför testar jag här! Min häst fick snuva...
Svar
9
· Visningar
13 650
Senast: em-pirre
·
M
Hästvård Halloj! Kring julhelgen var min pålle litet knackig. Han ville inte äta höt ordentligt men kraftfodret och lusernen gick bra. Han hade...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Vimsan
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag vet, jag måste byta dagmamma... Ni som inte orkar läsa det här en gång till - byt tråd :D . I natt blev minstingen plötsligt...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp