Bilder på era ettor?

Sv: Bilder på era ettor?

Loftsäng säger jag bara. Det är ovärderligt när man bor trångt och vill ha både säng och soffa :) Bodde själv på 20 kvm i 4 år och trivdes riktigt bra med loftsängen som ändå var 140 cm bred... lite lyx alltså!
 
Sv: Bilder på era ettor?

Hej!
Här kommer förhoppningsvis (är inte så bra på det här med att lägga in bilder) några bilder på min lilla lya. Lägenheten är på 26 kvadrat med kokvrå. Har bott här snart ett år och trivs riktigt bra fastän det är så litet. Bildkvaliten är ingen höjdare, fotat med mobilen.

Rummet sett från hallen
DSC00678.jpg


Matplatesen
DSC00676.jpg


Sängen
DSC00683.jpg


Tv- hörnan (vill byta ut tjocktv:n mot en vit samsung platttv :d)
DSC00680.jpg


Fortsättning nästa inlägg...
 
Sv: Bilder på era ettor?

Forts..

Hallen
DSC00679.jpg


Kokvrån
DSC00670-1.jpg


Toaletten (lite jobbigt att inte ha egen dusch i lägenheten :crazy:)
DSC00669.jpg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Myrten
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Crossline
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 470
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp