Bilder på mina rådisar!

wtf

Trådstartare
hehe :)
dom är såå söta och riktiga bustjejer!

5429253.jpg

Belsebub (korsning med dumbo)

5429287.jpg

Lucifer
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder på mina rådisar!

Vad söta :love:

Har du nån bild där man ser Belsebubs öron bättre? Ser ut som en dumbo :p Man brukar inte greja med "korsningar" bland råttor iom att det inte finns raser, bara olika färger, teckningar, pälstyper, örontyper osv :)
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

korsning med dumbo ????

nu får du förklara eftersom antingen är råttan dumbo eller toppörad. Ligger det dumbo bakom den, fast den är toppörad så kan den vara dumbobärare...:confused: :confused:
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

hon menar väl att pappa/mamma är dumbo och den andra inte? det är väl inte så konstigt? då är det väl för sjutton en "korsning"?


trådskapare:
toksöta var dom =)
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

alltså som jag förstod det så var ena föräldern dumbo, eftersom alla råttor på djuraffären var syskon varav 2 utav dem var toppörad å 5 st var "dumbo"... (dom kommer ursprungligen från en privatperson)

zebran, ska ta mer kort om ett tag :) ville inte stressa henne för mycket igår eftersom hon var lite mer tillbakadragen än Lucifer. Men idag har båda varit riktigt framåt :)
Har gjort en hängmatta av en liten handduk som var mer än kalaskul! dom har jagat varandra å hoppat i den där :p haha!
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

5431429.jpg

5431432.jpg


du kan ju berätta lite vad du ser :)
typ färg å sånt.. :)
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

NagelacksBeroende skrev:
hon menar väl att pappa/mamma är dumbo och den andra inte? det är väl inte så konstigt? då är det väl för sjutton en "korsning"?


trådskapare:
toksöta var dom =)

jo, jag begrep vad hon menade.Men inom råttvärlden så förekommer det inte korsningar, antingen är den toppörad eller dumbo.

Har den en förälder som är dumbo men är ändå toppörad, ja då är den bara toppörad tills man gör en ev. testparning för att se om den ger ungar med dumbo , dvs då är den dumbobärare.
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

wtf skrev:
5431432.jpg


du kan ju berätta lite vad du ser :)
typ färg å sånt.. :)


Båda är black hooded (för den som knappt syns ser väl likadan ut?)
varav 1 är toppörad och en är dumbo.

För en oerfaren som kikar in från en annan sida så kan jag berätta att en toppörad har öronen på huvdet, medan en dumbo har öronen på sidorna

Ruskigt söta, längtar efter mina bebbar :d
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

Gud vad söta :love:

KisseNova: Mjo, man ser på första bilden att den toppörade också är hooded ja :)
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

aww :love: :love:

D borde vara förbjudet att lägga ut bilder på råttor för dom är så förbannat söta :D
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

kallas dom blackhooded fastän dom är grå? (å båda ser lika dana ut)

visste inte att man inte använde ordet korsning i råttvärlden :p
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

njaa.. jag tycker att dom är "musgrå" men om det är blaskigt svart så är dom det :p
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

Mulles_matte skrev:
Jag tycker ena ser ut som en agouti, men d kanske e ljuset som gör det :confused:

tihi, nej någon agouti är det inte.
bara dåligt svarta om inte bilden ljuger.Dom är båda black hooded.
 
Sv: Bilder på mina rådisar!

Det va min dator som spökade :crazy: När jag tittade på andra datorn så syntes det tydligt att det va blaskiga svarta :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 513
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Acto
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 422
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp