Bilder på våran kisseunge...

...o såååå busig....
Matte blir nervsjuk snart tror jag... :D Dom andra 2 är ju över 7 år o man är lixom inte van att ha en katt som häner i gardinerna tex... :D
 
har 2 stycken 4-månaders hemma och jag är glad att jag inte vet vad de gör när jag jobbar på dagarna
vissa spår syns, mattor i en hög är normalt och vatten på golvet då man måste anfalla vattenkoppen innan man kan dricka
 
Söööt :love: Han ser precis ut som min lilla Isse , fast han har vitt på nosen också men annars har dom precis lika tecken och färg :)
 
Åh kattungar är ju bara sååå mysiga. Framkallade just en gammal rulle som legat hemma i över ett halvår. På den var kort på kattungarna som Wilma fick i januari. Man glömmer lätt bort hur söta de var när de var små.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
7
· Visningar
216
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: tanten
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp