Bilder på våran kisseunge...

...o såååå busig....
Matte blir nervsjuk snart tror jag... :D Dom andra 2 är ju över 7 år o man är lixom inte van att ha en katt som häner i gardinerna tex... :D
 
har 2 stycken 4-månaders hemma och jag är glad att jag inte vet vad de gör när jag jobbar på dagarna
vissa spår syns, mattor i en hög är normalt och vatten på golvet då man måste anfalla vattenkoppen innan man kan dricka
 
Söööt :love: Han ser precis ut som min lilla Isse , fast han har vitt på nosen också men annars har dom precis lika tecken och färg :)
 
Åh kattungar är ju bara sååå mysiga. Framkallade just en gammal rulle som legat hemma i över ett halvår. På den var kort på kattungarna som Wilma fick i januari. Man glömmer lätt bort hur söta de var när de var små.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
568
Senast: Hazel
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
6
· Visningar
481
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 602
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
Svar
16
· Visningar
1 105
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp