Lejonstjarna

Trådstartare
Jag har maser med bilder ligandes i datorn som jag skulle vilja visa. Jag vet att man måste ha dem på en sörver. Men hur får man sådana där fotoalbum som flera har? Jag har bilder på min användare på lunnar kan man länka dit? Hmm kan någon som är duktig hjälppa mig? Snälla

Tack har nu skapat mig ett sådant konto. Om jag får problem Kan jag få pm:a dig å ställa fråger min sambo blir så ireterad över mina konstiga fråger.
:)

...nog att jag är dyslektiker men det skulle underlätta om folk stavar rätt. Är du från Mars? :devil: :devil:

...nog att jag är dyslektiker men det skulle underlätta om folk stavar rätt. Är du från Mars? :devil: :devil:

Det där tycker jag var ett slag under bältet!!!!! Du har inte funderat på om användaren kanske också är dyslektiker!!!??? Att bara kasta ur sig nåt dylikt är fruktansvärt fräckt tycker jag.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 007
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
988
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
729
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka