Bildtråd 11:orna

Sv: Bildtråd 11:orna

Jag tänkte fota hingstarna idag, men det gick sådär. Två av dem var lermonster och den tredje gömde sig bakom de andra, så bättre än så här blev det inte.
Alfas Galaxy:
DSC_4963.jpg
 
Sv: Bildtråd 11:orna

Här kommer fler hovskägg.
(Fast jag kom på att man kan ju fota hästarna i högt gräs, då syns inte hovskägget ...)
Alfas Game Boy:
DSC_4973.jpg


DSC_4982.jpg


Alfas Gold:
DSC_4987.jpg
 
Sv: Bildtråd 11:orna

Alfas Game Boy idag:
gameboystudio2-1.jpg


gameboystudio.jpg



Alfas Gold:
goldstudio2.jpg


goldstudio_2.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd 11:orna

Idag var det ettårsstonas tur att bli fotade.

Alfas Genie
geniestudio.jpg



Alfas Gazpacho
soppanstudio.jpg



Alfas Genie
geniestudio2.jpg


Alfas Gazpacho
soppanstudio2.jpg
 
Sv: Bildtråd 11:orna

*sista knappen*

Dags för lite uppdatering!

Hämtade hem Maran från T.Rosén igår.... Inkörd och välväxt, med samma energi som hon föddes med :D

Så om hon får vara frisk så satsar vi nu mot premie nästa sommar. Nu är jag ju inte så duktig som Via på foto, och har bara mobilkameran dessvärre... :(

001_508bd709e087c3374625672b.jpg


maran_2_50620b6eddf2b3421500079d.jpg
 
Sv: Bildtråd 11:orna

Jag har inga bilder alls från mina. Men våra körs nästan varje dag ca 15 minuter i trav och alla får sträcka ut i ca 300m.
Vi har en oxe efter Jocose som ska kastreras så fort det bara går, ett sto efter super photo kosmos (är ganska korkad enligt min mening)och ett sto efter Jocose.
gulan
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Ketrawzc
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 802
Senast: Piglet
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt så här. To 6 juni – Omstart av program...
Svar
5
· Visningar
460
  • Artikel
Dagbok Behöver skriva av mig... och nej, innan någon anmäler till polisen - det är inte ett människobarn det är talan om. Men min hästs bebis...
Svar
14
· Visningar
2 498
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp