Bukefalos 28 år!

Bildtråd inredningskaos!

Jag kan tipsa om långa gardiner i köket
 

Bifogade filer

  • 085D041B-55A5-4264-B1B6-E3BD0B99C1A1.jpeg
    085D041B-55A5-4264-B1B6-E3BD0B99C1A1.jpeg
    318,7 KB · Visningar: 191
Visa bifogad fil 83343
Älskar att komma in här och stå och pyssla med tvätten i lugn och ro. 😑 obs. ironi.
Det är som att någon städgud läste det här inlägget. Vår varmvattenberedare gick ju sönder och för att byta den behövde vi slänga allt skräp ofc men också riva ut tvättmaskinen och torktumlaren. Nu när allt ändå är utrivet ska vi passa på att bygga om här inne så det blir lite bättra organiserat.
 
20220204_195729.jpg


Vänstra delen av mitt kontor blir ofta "skräprummet" tyvärr där jag vräker in allt som inte ska ligga på golvet i övriga lägenheten för då kan inte roboten dammsuga (han får inte vara på kontoret för han fastnar bara under skrivbordet).

Sällskapsspelen låg tidigare i en garderob som nu används till annat. Jag hade en plan om att lägga dessa i bokhyllan men så visade det sig att den var för grund tyvärr. Detta var i somras och de har legat här sedan dess, jag ska ta tag i det.. snart..

Sen är det lite kartonger, ren tvätt i påsar, lite städgrejer/tvål osv från rusta jag ännu inte packat upp, en kartong till en ljusstake som ska slängas, massa småskit som lyckligtvis inte syns och den stackars dammsugaren som borde användas, inte gömma sig här..

På fotpallen ligger också en hög med säkert 5-6 kläderplagg som måste lagas, dessa har legat där i snart ett år tror jag. Ska.. snart..
 
Sålde min gamla bokhylla
Blev mer plats men mindre plats för foton med mera.
Måste röja lite
 

Bifogade filer

  • 20220205_153828.jpg
    20220205_153828.jpg
    204,9 KB · Visningar: 56

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp