• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 569
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har blivit sminkad av olika personer men alla har haft en dialog med mig hela tiden om vilka toner som funkar till mig. Både hudton (måste ha mycket blått) men också personlighet.
Ja, det bör väl vara folk med någon form av make up-utbildning som sminkar kunder, så då är det ju knappast så att de väljer bland alla nyanser som existerar i butiken, utan kan plocka fram ett mindre antal som matchar hudton/övriga färger och personliga önskemål.

img_20180224_152133_388_5a9175322a6b2271a46dd7d7.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 486
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka