Undra om man får testa på t ex handen först kanske?Det är ju en kanongrej! Hur funkar det om man inte är nöjd med nyansen på t.ex ett läppstift de har på, får man testa ett annat också då, inom samma pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undra om man får testa på t ex handen först kanske?Det är ju en kanongrej! Hur funkar det om man inte är nöjd med nyansen på t.ex ett läppstift de har på, får man testa ett annat också då, inom samma pris?
Skulle tro, som Milosari skriver, att man får testa nåt annat om det första inte känns bra. Speciellt om man nu är ute efter att köpa ett läppstift, vore ju rätt dumt att missa den affären och kundservicen.Undra om man får testa på t ex handen först kanske?
Jag har blivit sminkad av olika personer men alla har haft en dialog med mig hela tiden om vilka toner som funkar till mig. Både hudton (måste ha mycket blått) men också personlighet.Undra om man får testa på t ex handen först kanske?
Ja, det bör väl vara folk med någon form av make up-utbildning som sminkar kunder, så då är det ju knappast så att de väljer bland alla nyanser som existerar i butiken, utan kan plocka fram ett mindre antal som matchar hudton/övriga färger och personliga önskemål.Jag har blivit sminkad av olika personer men alla har haft en dialog med mig hela tiden om vilka toner som funkar till mig. Både hudton (måste ha mycket blått) men också personlighet.
Jag har ingen aning om sådan i och med att jag inte sminkar mig själv. Men låter logisk ja.Jag har blivit sminkad av olika personer men alla har haft en dialog med mig hela tiden om vilka toner som funkar till mig. Både hudton (måste ha mycket blått) men också personlighet.
Jag gillar verkligen hårfärgen.![]()
Jag idag![]()
Sämmr skägg men jag dansar bättre!Inte helt olik John Travolta. Bara skägget som saknas
![]()
Jag har bott och jobbat i Lofsdalen för hundra år sedanJag färgade håret nu i helgen. Rött och svart.
Gjorde det svarta längre upp, då behöver jag inte färga om det förrän det växt ut och blivit bortklippt. Kommer troligen få färga om utväxten senare, men det är ett senare bekymmer.
Visa bifogad fil 11592
Är du såååå gammal?Jag har bott och jobbat i Lofsdalen för hundra år sedan![]()
Närapå halvvägs ialla fallÄr du såååå gammal?Nä, skämt åsido. Riktigt mysigt ställe, ska nog försöka hänga på mamma när de åker upp nästa gång. Saknar backarna.
![]()
Ja, jag närmar mig jag med men vad gör det om hundra år. Ska banne mig göra det bästa av livet fram tills dess.Närapå halvvägs ialla fall![]()
Jag tror jag ligger några hästlängder föreJa, jag närmar mig jag med men vad gör det om hundra år. Ska banne mig göra det bästa av livet fram tills dess.![]()
Må så vara, men åldern är ju bara en siffra.Jag tror jag ligger några hästlängder föreGivet!
![]()