Bildtråden

Min stallägare filmade en del med en drönare och där man kan man se att det är fyra punkter runt den riktiga solen, med två bisolar på sidorna och två... jag vet inte ens vad jag ska kalla det, två V:n (man ser det översta i min bild) över och under solen. Och en ring runt, och en regnbåge utanför ringen, och en till regnbåge utanför V:na, vänd åt andra hållet... öh. Kan inte ens beskriva det ordentligt för det var så häftigt. :D

Längst med horisonten var det som ett glödande streck nästan hela vägen runt, och mitt emot bisolen var det ett annat V och... jag vet inte ens hur jag ska beskriva det, det såg ut lite som en... erm... alltså som en... ahem.

Visa bifogad fil 111080

Så häftigt!!!
 
5867B18E-908D-4722-938D-8BAE0D480BFC.jpeg

Bisolar i all ära men det var inte meningen att ta över tråden med naturfenomen. Här kommer något ännu skönare än ringar på himlen, nämligen min vackra valack Kelyddon. Varsågoda.
 
Olivias fyra söner :heart
Från vänster:
Helix 4 år e: Hip hop
Uncial 2 år e: Uncanto di Villagana
Obsidian 6 år e: Sir Oldenburg
Unik 8 år e: Uncanto di Villagana

Viss likhet kan skönjas :D
 

Bifogade filer

  • Brorsorna.jpg
    Brorsorna.jpg
    264,6 KB · Visningar: 57
1675017627619.png

Mina två stora stod i hagen och såg jättesöta ut tillsammans, riktigt picture perfect. Slet upp kameran men var för långsam för att fånga coben på bild - hon tänkte minsann inte tas kort på idag. Andra damen stod kvar i cirka tre millisekunder innan hon avgjorde att mobilen inte var någon godis och vände sig för att släntra iväg. Tydligen kan man bara posera för kort om man får mutor :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: swemale
·
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 371
Senast: sthu
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
773
Senast: a1agnlju
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 777
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp