Billig digitalkamera

M

Mykatt

Någon som har något tips om en bra och billig digitalkamera? Minst 2 mpix, och under 1500:- Vart hittar jag en sådan?
 
Jag köpte min Labtec DC-2320 på Microstore när de hade en drive på den, då betalade jag 795:- nu kostar den 840:- + porto

Den är lätt att använda och kan oxå filma små snuttar. Den är visserligen inte bäst på närbilder inomhus med blixt. Men för mina syften duger den bra och det är ju inte hela världen om den skulle försvinna.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
2
Svar
20
· Visningar
969
Senast: sthu
·
Fordon Har någon prövat att köpa bil genom Carla? Om jag förstår det hela rätt är det som att köpa bil på postorder? Man har inte möjlighet att...
Svar
9
· Visningar
551
Senast: Sassy
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
424
Senast: Fideli
·
Fordon Vad gör man? Tänker antingen tunna men fodrade vantar med skinn eller liknande för bra grepp i handen. Blir väldigt kall om händerna...
2
Svar
20
· Visningar
1 293
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp