Billig digitalkamera

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Mykatt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 129
M

Mykatt

Någon som har något tips om en bra och billig digitalkamera? Minst 2 mpix, och under 1500:- Vart hittar jag en sådan?

Jag köpte min Labtec DC-2320 på Microstore när de hade en drive på den, då betalade jag 795:- nu kostar den 840:- + porto

Den är lätt att använda och kan oxå filma små snuttar. Den är visserligen inte bäst på närbilder inomhus med blixt. Men för mina syften duger den bra och det är ju inte hela världen om den skulle försvinna.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
960
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka